De aanschaf van een fiets is een flinke investering, daar wilt u uiteraard goed over nadenken. Een gedegen oriëntatie hoort daar natuurlijk bij. Op onze site vindt u uitgebreide informatie bij alle producten, zodat u een duidelijk beeld krijgt van de voor- en nadelen van de producten. Zo vindt u eenvoudig de fiets die bij uw persoonlijke situatie past. Het is ook mogelijk om meerdere producten te selecteren en deze met elkaar te vergelijken in één overzicht (vink het vakje naast vergelijk aan en u ziet bovenaan de pagina de vergelijking). Ook zal onze e-bike keuzehulp uw keuze makkelijker maken! Vul een aantal vragen in, en wij tonen de best matchende producten.
Wanneer u zich op een goede manier georiënteerd heeft, is het tijd om een definitieve keuze te maken. Op welke fiets fietst u de komende jaren rond? Wanneer u de keuze gemaakt heeft, kunt u de fiets eenvoudig bestellen. Dit doet u door het product te selecteren en vervolgens de juiste framemaat en eventueel kleur te selecteren. Daarna klikt u op bestellen.
Een bestelling plaatsen is zo gebeurd. U heeft uw gewenste fiets geselecteerd en bent zeker van uw keuze. U klikt dan op de oranje bestelknop en u ziet dat het product in uw winkelwagen wordt toegevoegd. U ontvangt een overzicht van uw winkelwagen en kunt dan kiezen om de bestelling door te voeren of nog even verder te winkelen (wellicht wilt u nog een accessoire toevoegen). Indien u klaar bent om uw bestelling af te ronden, drukt u op bevestigen. U wordt dan doorgestuurd naar het besteltraject waar u uw gegevens achterlaat.
Wanneer u de bestelling geplaatst heeft dient u deze enkel nog te betalen alvorens uw bestelling in behandeling wordt genomen. Betalen kan bij Matrabike op vele manieren. Wanneer u uw bestelling betaald heeft, ontvangt u van ons een betaalbevestiging. Kiest u voor de betaalmethode overschrijven of rembours, dan ontvangt u deze bevestiging niet. De bestelling wordt nu door ons in behandeling genomen.
Na ontvangst van uw betaling, wordt uw bestelling in behandeling genomen. Wanneer u een fiets heeft besteld, dan wordt deze bezorgd door onze eigen bezorgservice. Nadat de bestelling is afgerond, ontvangt u een e-mail met daarin een link om een afleverdatum met onze bezorgservice in te plannen. Één dag voor de afgesproken afleverdatum, ontvangt u rond 16.00u een e-mail met daarin een tijdsindicatie voor de aflevering. Zorg er altijd voor dat u op het aangegeven tijdstip thuis bent. Een extra levering moeten wij namelijk in kosten brengen (kosten hiervoor zijn € 45,-). Zorg er daarom voor dat u op de afgesproken datum en het afgesproken tijdsstip aanwezig bent.
Wanneer u een accessoire heeft besteld, dan wordt uw bestelling met DPD verzonden. DPD zal uw bestelling dan op op de aangegeven dag bij u thuis bezorgen. U ontvangt van ons een track en trace nummer, zodat u de bestelling via de website van DPD kunt volgen.
U heeft uw fiets ontvangen, nu rest ons niets meer dan u heel erg veel fietsplezier te wensen!
Wij vinden het erg leuk wanneer u uw ervaring wilt delen met andere klanten.
Dit kan via de reviewsite Trustpilot.
Kunnen wij u na ontvangst van uw fiets nog ergens mee helpen, dan zijn wij altijd bereikbaar via onze klantenservice:
03 - 888 09 90
of
Bent u niet tevreden met uw aankoop en heeft contact met onze klantenservice niet tot een oplossing geleid?
Dan vinden wij dit erg vervelend, maar wij leren graag van onze fouten. Vult u dan ook ons contact formulier in.
Vul een productnaam, merk of eigenschap in.